16 mei 2018

Travel / Press trip to Barcelona with Hunkemöller

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden, maar ik neem je graag mee terug naar de trip met Hunkemöller naar Barcelona. Doutzen Kroes lanceerde daar namelijk haar nieuwe swimwear collectie voor Hunkemöller. Als Hunkemöller Ambassador mocht ik daarbij aanwezig zijn (zo dankbaar!). Ben je benieuwd naar hoe deze trip eruit zag, wat we naast het event allemaal hebben gedaan en wat mijn favoriete items van de collectie zijn? Lees dan snel verder.

De reis begon op Schiphol. Vanuit daar vloog ik samen met Phoebe en Annabel van Hunkemöller en Klara, een Ambassador uit België. Eenmaal aangekomen in het hotel gingen we meteen slapen, want het was inmiddels al half 2 ’s nachts. We verbleven in Hostal Grau, een super schattig hotelletje midden in het centrum (aanrader!). De volgende ochtend ontmoetten we Sofia, een Ambassador uit Duitsland. Met zijn alle hebben we ergens in de stad ontbeten bij een tentje waar al het eten eruit zag als ware kunstwerkjes.

Sofia, Klara en ik hadden daarna wat vrije tijd om de stad te ontdekken (lees: foto’s maken en shoppen). Terug in het hotel hebben we ons omgekleed en opgefrist voor het event. De locatie was het dakterras van hotel Mandarin Oriental. Een perfecte plek met een waanzinnig uitzicht over de stad. Op het event ontmoetten Sofia, Klara en ik ook de andere Hunkemöller Ambassadors: Mette uit Denemarken en Sheela uit Zwitserland. Allemaal super gezellige meiden en ik vond het heel leuk om hen te ontmoeten.

Tijd voor de show. Doutzen vertelde over de collectie, wat haar inspiratie was en welke items haar favoriete zijn en daarna werd alles gepresenteerd door prachtige modellen. Daarna was het tijd voor een hapje en een drankje en een foto samen met Doutzen mocht ook niet ontbreken 😊. Hierna werd er een tweede locatie geopend in de tuin van het hotel, waar je kimono’s kon bedrukken met je initialen, je nagels kon laten doen en waar je heerlijke cocktails kon drinken. Genieten!

Ook hadden we een kleine fotoshoot. Ons haar en make-up werd gedaan en we mochten setjes van de nieuwe collectie aantrekken. Super tof, maar ik vond het wel een beetje ongemakkelijk, haha. Maar, met het resultaat ben ik heel blij. De tijd vloog voorbij en het was inmiddels alweer 6 uur. We liepen weer terug naar ons eigen hotel om ons weer op te frissen voor het diner. Om 7 uur werden we opgehaald en vertrokken we met de hele crew naar het W Hotel. Hier genoten we weer van het uitzicht, de hapjes en de drankjes.

De volgende dag hebben we met Phoebe, Annabel en alle Ambassadors ontbijten bij Flax & Kale en ook hier zag alles er weer Instagramable uit, zelfs de wc’s! Na weer wat geshopt te hebben was het tijd weer tijd om naar het vliegveld te gaan.

De Doutzen collectie bestaat uit bikini’s en badpakken, maar ook uit strandaccessoires, shorts, tops, tunieks en bralettes. Mijn favoriete is de Divine bikini. Deze heb ik inmiddels ook thuis en ik heb er heel blij mee. Vooral de achterkant is prachtig! Bij de top zitten twee bikinibroekjes. Ik heb voor de sexy 90-ties Rio gekozen. Verder ben ik fan van het groene badpak en de witte bikini heb ik ook al in huis! Love it 😊. Ik vond het een onwijs leuke trip en ik wil Hunkemöller bedanken voor alles!

Heb jij de collectie al bekeken en wat is jouw favoriet?

4 opmerkingen:

1. Wauw wat gaaf zeg! Het ziet er allemaal super mooi uit <3 Ik ben benieuwd naar de nieuwe collectie!

BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo jaloers op je! Die foto met Doutzennn!!!

3. wat een tof tripje en lekker weer zeg! mooie jurk heb je aan op de laatste foto <3

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.